Opšti uslovi online kupovine

Opšti uslovi online kupovine

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.gastromaster.rs prihvatate Uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.

www.gastromaster.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Kada posetite www.gastromaster.rs ili nam pošaljete e-mail poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

Za dodatne informacije u vezi sa porudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza porudžbine, možete se obratiti Korisničkom servisu slanjem e-mail-a na webshop@gastromaster.rs.

‟GASTROMASTER DOO , BEOGRAD ” se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. ‟GASTROMASTER DOO , BEOGRAD ” prikuplja samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.gastromaster.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo ‟GASTROMASTER DOO , BEOGRAD ” i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti ‟GASTROMASTER DOO , BEOGRAD ” -a.

Online prodavnica www.gastromaster.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

Ukoliko koristite www.gastromaster.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste odredili prilikom registracije na sajtu. Maloletnici mogu koristiti www.gastromaster.rs uz nadzor roditelja ili staratelja.

‟GASTROMASTER DOO , BEOGRAD ” zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine. ‟GASTROMASTER DOO , BEOGRAD ” zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.gastromaster.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.

www.gastromaster.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Nepoštovanje ovde definisani pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.

Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca.


Načini plaćanja - Uslovi plaćanja

U online trgovini www.gastromaster.rs nudimo sledeće načine plaćanja:
  • gotovina prilikom dostave, 
  • po predračunu, uplatom na tekući račun Gastromastera naveden na predračunu,
  • po računu, uplatom na tekući račun Gastromastera naveden na računu.

Nakon kupovine u online trgovini www.gastromaster.rs, na e-mail ćete automatski dobiti informativni pregled / ponudu koja potvrđuje uspešnu kupovinu.

Načina za plaćanje narudžbe:

1. Gotovina prilikom dostave
U slučaju da želite platiti narudžbu po isporuci, iznos narudžbe plaćate u gotovini dobavljaču pošiljke kad je on dostavio naručenu robu na vašu adresu. Konačna kupoprodajna cena + troškovi dostave navedeni su u narudžbi i važeći su ukoliko nije drugačije dogovoreno. Prilikom dostavljanja robe Kupcu se dostavlja jedan primerak Računa , koji istovremeno predstavlja ugovor o kupoprodaji robe

2. Plaćanje po predračunu na tekući račun
Gastromastera naveden na predračunu Kupac plaća vrednost narudžbe unapred elektronskim putem ili pomoću uplatnice na mestima plaćanja gde je to moguće. Rok za uplatu po predračunu je 3 dana od dostavljene ponude od strane ponuđača. Nakon 3 dana rezervacija odabranih proizvoda će biti poništena.

3. Plaćanje po računu na tekući račun
Gastromastera naveden na predračunu Način plaćanja namenjen je našim stalnim kupcima, partnerima i organizacijama državne i lokalne uprave, školama i domovima učenika, javnim institucijama i firmama s kojima imamo ugovor.


Ponuda artikala

Zbog prirode poslovanja putem Interneta, ponuda www.gastromaster.rs ažurira se i menja često i brzo. Posebno artikli koji su na akciji mogu se brzo prodati sa skladišta, tako da ne možemo garantovati da će i dalje biti na skladištu kada ih naručite. U ovom slučaju požurite s narudžbom, inače ćemo vas obavestiti prilikom narudžbe ukoliko nema nekog artikla.Takođe, ne možemo vam garantovati , kada stigne traženi artikal , da će biti ponovo po istoj ili akcijskoj ceni!


Postupak kupovine

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
  1. Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine, obaveštenjima o osnovnim podacima Prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid Ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida Ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama Kupca, što je sve na nedvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu Prodavca
  2. Registracija
  3. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  4. Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke
  5. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice
1. Registracija
Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Moj nalog”, sa desne strane ispod teksta “Novi ste korisnik?” birate opciju “Registrujte se putem mail-a”. Potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, na koju bismo Vam dostavljali porudžbine, broj telefona, putem kog bismo Vas kontaktirali za potvrdu porudžbine, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate polisu privatnosti i izjavu o poverljivosti podataka i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Login” dugme.

Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjavite se”. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije “Moj nalog” i navođenjem Vaše e-mail adrese i lozinke.
 
2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite i pravljenje narudžbine Dodavanje proizvoda u korpu .
Odaberite željeni proizvod, napišite količinu i kliknite dugme " Osveži " kako bi preračunali cenu. Svaki put kada u korpu dodate proizvod, pojavit će se veza koja vodi do provere vaše narudžbe i slanja narudžbe. Pregled vaše korpe Kada proveravate korpu, takođe možete ukloniti i izmeniti naručenu količinu. U pregledu korpe nalazi se veza do konačnog obrasca za narudžbu polja KASA . Popust ukoliko ga ima na artiklu ili ukoliko ga imate po Ugovoru će vam se automatski obračunati prilikom provere korpe. Obrazac za zatvaranje Završni obrazac "Potvrda kupovine" navodi sve proizvode, njihove cene i količine. Ako kupac primeti da je pogrešio prilikom naručivanja proizvoda i količina, može se vratiti u korpu klikom na vezu "nazad u korpu". Kupac u konačnom obliku navodi i način plaćanja i logističke podatke za isporuku robe. Sva polja za unos i odabir imaju mogućnost ispravljanja sadržaja ili promene odabira. Predaja ugovora Kupac izvršava narudžbu klikom na polje "NARUČI". U slučaju uspešne narudžbe, nakon potvrde , na web mestu će se prikazati potvrdni tekst, a vi ćete dobiti ispis narudžbe ili ugovora o kupnji putem e-maila. Ako ne vidite tekst potvrde i istovremeno ne primite potvrdnu e-poštu na svoju e-mail adresu, to znači da se dogodila tehnička greška ili pogrešno uneti podaci. Možete ponoviti postupak ili nas kontaktirati za pomoć na 011/317-0958 ili webshop@gastromaster.rs ili nam javiti na gornji broj ili e-mail ako primetite bilo kakve greške ili nepravilnosti u narudžbi koju ste već poslali. Nakon slanja narudžbe, narudžba se prihvata.

3. Narudžba je potvrđena
Nakon dva sata od prijema narudžbe , ali u roku od najviše 5 dana, ponuđač će pregledati narudžbu, proveriti dostupnost i potvrditi ili odbiti narudžbu s razlogom. Ponuđač zadržava pravo pozivanja kupca na njegov kontakt broj telefona ako je potrebno. Ugovor o kupovini naručenih predmeta između kupca i ponuđača zaključuje se u ovoj fazi.

4. Isporuka robe
Ponuđač će robu spakovati u obećanom roku i poslati ili dostaviti.

5.Cene i rokovi isporuke
Sve cene u online trgovini www.gastromaster.rs su navedene u RSD I UKLJUČUJU porez na dodatu vrijednost (PDV). Online trgovina je namenjena registrovanim korisnicima. Primenjuju se cene objavljene u trenutku pravljenja narudžbe. U slučaju da se cena artikla promeni tokom obrade narudžbe, ponuđač će obavestiti kupca. Ponuđač će se potruditi pružiti kupcu nižu cenu u svakom slučaju ili ponuditi prikladno rešenje na obostrano zadovoljstvo. Koliko će brzo biti naručena vaša roba zavisi o mnogim činjenicama. Ako bilo koji predmet nije na zalihi, vaša će pošiljka biti isporučena isti dan kad primimo artikal na zalihu. Naši prodavci će vas obavestiti e-poštom ako artikal nema na skladištu i procenjeno vreme isporuke. Isporuku vrši brza pošta POST EXPRESS, obično sledećeg radnog dana od dana otpreme, ali najkasnije u roku od tri radna dana.

Isporuka robe do 50.000,00 dinara se naplaćuje po cenovniku PostExpresa, a za isporuke preko toga poštarina je besplatna. 

6. Pravo na povraćaj robe
U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo obavestiti firmu u roku od 7 dana od prijema robe da odustaje od ugovora, a da ne mora obrazložiti svoju odluku. Uslov je da artikli ne smeju biti korišćeni. Jedini trošak za potrošača u vezi s otkazom ugovora je trošak vraćanja robe. Svi proizvodi kupljeni od www.gastromaster.rs su takvog sastava da ih je moguće vratiti poštom.

Molimo vas da nas pismeno obavestite o nameravanom povraćaju sredstava kontaktiranjem webshop@gastromaster.rs. Potrošač mora vratiti robu u roku od 15 dana od prijavljene namere povraćaja. Kada otkažete ugovor gde je korišten kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom i neće se vratiti korisniku. U izuzetnim slučajevima, kada predmeti nisu vraćeni, možemo potrošaču ponuditi kupovinu predmeta uz odgovarajuću naknadu, koja se utvrđuje zapisnikom po povraćaju. Smanjeni otkup se uzima u obzir kada potrošač potvrdi e-poštom. Potrošač će spomenutu otkupninu koristiti samo prilikom naručivanja drugog predmeta jednake ili veće vrednosti.

Ako potrošač odluči da odustane od ugovora za stvari koje čine komplet, može zatražiti zamenu za celi komplet za isti komplet ili povraćaj novca. Potrošač može zameniti predmet u kompletu u slučaju oštećenja materijala ili drugog oštećenja te ne može tražiti povraćaj. U slučaju da je potrošač kupio predmet u toku akcije ili druge pogodnosti, a predmet je veza više predmeta, može se vratiti u celini i ne može se delimično vratiti.

Potrošaču se vraća samo uplaćeni iznos. Plaćanje mora biti izvršeno u najkraćem mogućem roku a najkasnije u roku od 14 dana od prijema informacija o odustajanju. Prodavac vraća kupcima primljena plaćanja koristeći isti način plaćanja kao i potrošač, osim ako kupac izričito nije zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i kao rezultat toga potrošač ne snosi nikakve troškove. U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuđač može zadržati vraćanje primljenih plaćanja do povraćaja vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je roba poslata nazad, osim ako ponuđač ne ponudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe.

Kupac mora artikal vratiti neoštećen i nepromenjen, osim ako roba nije uništena, neispravna, izgubljena ili smanjena njihova količina bez krivice potrošača.

U pravu na odustajanje od ugovora na daljinu mora se imati na umu da se radi o raskidu ugovora, bez ičega što nije u redu s tim, ali to pravo pripada potrošaču zbog same prirode ugovora - ugovora na daljinu. Naime, pravo na odustajanje od ugovora nije u tome što potrošač ne zna što kupuje (u principu, potrošač takođe zna što naručuje u ostalim stvarima), već jednostavno da o svojoj odluci treba razmišljati u zakonskom roku i u slučaju da , da je ta odluka bila brzopleta, poništava odluku i odustaje od ugovora.

Takođe treba imati na umu da ugovor na daljinu potrošaču ne daje više prava nego inače zaključivanje ugovora na tradicionalan način (odnosno posetom firmi). Potrošač, dakle, ne može i ne sme slobodno koristiti primljenu robu do otkazivanja ugovora, jer ovo nije kupovina na testiranje, gde bi test robe bio uslov za održavanje ugovora na snazi. Potrošač može stoga ispitati i testirati dobijenu robu u onoj meri koja je potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "testiranje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati upotrebom robe, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.

Pravo na odustajanje od ugovora potrošaču ne daje više prava, već samo mogućnost preispitivanja njegove odluke o kupovini čak i nakon što je već primio robu i ako je ta odluka ubrzana, promeni svoju odluku i odustane od nje ali ne daje mu pravo da koristi robu.


Potrošač nema pravo na odustajanje od ugovora ako se drugačije ne dogovore stranke:
  • u slučaju ugovora čiji je predmet proizvod koji je proizveden u skladu s preciznim uputstvima potrošača i koji je prilagođen njegovim ličnim potrebama, a koji po svojoj prirodi nije odgovarajući za povraćaj 
  • ako ugovor izvršava pravna ili fizička osoba koja se bavi dobitnom delatnošću, nezavisno o pravnom obliku ili vlasništvu, odredbe ovog poglavlja ne primenjuju se.

U tim će se slučajevima zahtevi za povraćaj robe razmatrati pojedinačno, uzimajući u obzir u najvećoj meri sve razloge i okolnosti i mogućnosti koje pružaju naši dobavljači. Obrazac za povrataćaj robe možete pronaći ovde.

 
 
Primili ste oštećenu robu, šta učiniti?


Kupac se savetuje da paket mora biti pregledan i overen pre isporuke u prisutnosti dostavljača.

Nadoknada se ne odnosi na potrošne predmete.
 
  1. U slučaju vidljivog oštećenja ambalaže ili robe, kupac se mora žaliti na dobavljača ili dostavnu službu po primanju robe. Kupac nije obvezan prihvatiti takvu robu i može odbiti pošiljku.

  2. Ako je pakovanje fizički oštećeno, nedostaje mu sadržaja ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u pakovanju oštećeni, a kupac je svejedno preuzeo paket jer ove znakove nije odmah primetio na ambalaži ili na samim proizvodima, kupac tada mora pokrenuti postupak reklamacije kod dobavljača .
 

Stvarna greška i garancija

Stvarna greška

Prigovor o oštećenju može tražiti svaki potrošač koji je dobio garanciju. Stoga, zbog oštećenja proizvoda za koji je data garancija, potrošač može tražiti prava koja proizlaze za materijalne nedostatke, a potrošač može odlučiti i kada ne želi prijaviti proizvod za koji je data garancija. Zbog materijalne greške, potrošač može prijaviti kvar kod prodavca od otkrivanja oštećenja u roku od godine, kada je kupac preuzeo artikal.

U ostvarivanju ovog prava, potrošač mora trgovcu dati detaljniji opis oštećenja u poruci o oštećenju i omogućiti prodavcu da pregleda proizvod. Ako kvar nije osporen, trgovac mora uručiti potrošačev zahtev što je pre moguće, a najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko greške, trgovac mora potrošaču dati pisani odgovor u roku od 8 dana.

Greška je stvarna:

  1. ako predmet nema osobine neophodne za normalno korišćenje,
  2. ako predmet nema karakteritike potrebne za specifičnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, ali mu je je prodavac znao ili je trebao znati reći za to,
  3. ako predmet nema osobine i kvalitet o kojima je izričito ili prešutno dogovoreno ili propisano,
  4. ako je prodavac isporučio predmet koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je obrazac ili model prikazan samo radi obaveštenja.

Kupac može reklamirati robu ako roba nema osobine koja je prodavac izričito obećao, ako je prodavac poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način odstupio od narudžbe kupca. Kupac može zatražiti odmah zamenu za isti, ispravan predmet ili u zakonskom roku i pod uslovima za podnošenje zahteva za materijalnu grešku. U slučaju žalbe , kupac može, pod zakonskim ograničenjima, zatražiti zamenu predmeta, njegovu popravku ili povraćaj novca.
 

Garancija

Ako roba za koju se traži garancija ne funkcioniše savršeno ili nema osobine navedene u garantnom listu ili reklamnoj poruci, potrošač može prvo zatražiti otklanjanje nedostataka. Ako se nedostaci ne otklone u roku od 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavac ili ovlašćeni servis primio od potrošača zahtev za ispravkom, proizvođač će robu bez naknade zameniti identičnom, novom i besprekornom robom.

Garancija za robu je faktura za dati artikal. Sva proizvođačka oštećenja i nedostaci koji bi nastali tokom garancijskog roka ispravljaju se besplatno.


Garancijski uslovi za robu

  • Kvarovi koji nastaju usled nepravilne upotrebe, nepažnje u rukovanju, mehaničkih oštećenja i kvarova u slučaju više sile (visokog napona, loše struje, grmljavine ...)
  • Ako je neovlašteno korišćen proizvod ili ako je utvrđeno da je neko napravio neovlašten pristup bez našeg pismenog odobrenja.
  • Pri menjanju uređaja.
  • U slučaju nepravilnog dodavanja konstrukcijskih elemenata.
  • Kad koristite druge predmete koji ne pripadaju uređaju.
  • Pri povezivanju s pogrešnim naponom ili vrstom struje.
  • U slučaju lošeg upravljanja ili nepažnje.


Sigurnost i pravo na privatnost
 

Vlasnik web stranice www.gastromaster.rs, firma Gastromasters d.o.o., dužna je zaštititi lične podatke svojih korisnika. Za sopstvene potrebe podatke koje unesete u obrasce prikupljamo na www.gastromaster.rs (na primer, ime, prezime, adresa, e-mail adresa ...) u cilju bolje i lakše komunikacije i usluga.

Svakom korisniku dodijeljen je sesijski kolačić na početku posete radi praćenja korpe i praćenja postavki koje korisnik aktivno tipka, poput postavki razvrstavanja rezultata / sadržaja. Kolačić je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Kolačići ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Kolačići su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha kolačića je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Mi pažljivo štitimo vaše podatke od gubitka, zloupotrebe, neovlašćenog pristupa ili otkrivanja, izmena ili uništavanja. Podaci se čuvaju zaštićeni lozinkom. Podacima korisnika raspoložu zaposleni u „Gastromasteru” d.o.o Beograd kojima su oni neophodni za obavljanje posla, pri čemu su oni svesni značaja čuvanja tajnosti podataka i odgovorni su za poštovanje ove Politike privatnosti. „Gastromaster” d.o.o Beograd ne prodaje, niti iznajmljuje korisničke lične identifikacione podatke. Pored ovlašćenih zaposlenih u „Gastromastera” d.o.o Beograd informacije o korisnicima se mogu proslediti trećim licima kao što su kurirska služba u slučaju online kupovine, kako bi porudžbina bila uspešno isporučena.
 

Prava korisnika
U skladu sa GDPR regulativom Korisnik ima pravo: ! da zatraži da pogleda koji su njegovi podaci sačuvani u bazi podataka; ! da zatraži izmenu svojih podataka sačuvanih u bazi kompanije; ! da zatraži brisanje njegovih podataka iz baze; ! trajno deaktiviranje naloga na sajtu.

Prihvatanje uslova
U interesu korisnika je da Politiku privatnosti pročita prilikom pristupa sajt Korišćenjem sajta, podrazumeva se da je saglasan sa uslovima. U suprotnom, korisnik ne treba da pristupa sajtu.


Komunikacije

Oglasne e-poruke trebale bi sadržati sledeće sastojke:

  • Moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke.
  • Pošiljalac mora biti jasno vidljiv.
  • Različite kampanje, promocije i druge marketinške aktivnosti moraju biti označene kao takve. Uslovi učestvoanja u njima takođe moraju biti jasno definisani.
  • Treba poštovati korisnikovu želju da ne prima reklamne poruke.


Otpuštanje odgovornosti

Prodavac se trudi da osigura da su informacije objavljene na njegovim stranicama ažurne i tačne. Međutim, osobine predmeta, njihova dostupnost i cena mogu se toliko brzo promeniti da prodavac ne uspe ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju, prodavac će obavestiti kupca o promenama i omogućiti mu da otkaže narudžbinu ili zameni naručeni proizvod. Sve fotografije proizvoda su simbolične.

 

Pritužbe i sporovi

  • Prodavac se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.
  • U slučaju žalbibi, sporova, problema, kupac se može obratiti prodavcu na telefonski broj 011 317 0958 ili 062 577 905 ili putem e-maila na webshop@gastromaster.rs. Žalba se podnosi putem e-maila webshop@gastromaster.rs. Postupak rešavanja žalbe poverljiv je.
  • Na sve pritužbe odgovaramo e-mailom ili telefonom u najkraćem mogućem roku i u okviru zakonskih obveza prema vrsti prigovora.
  • Prodavac je svestan da je suštinsko obeležje potrošačkog spora, barem što se tiče sporova, njegova nesrazmera između ekonomske vrednosti zahteva i troškova koji se odnose na rešavanje samog spora. To je ujedno i velika prepreka potrošaču da spor dovede pred sud. Stoga se prodavac mora maksimalno potruditi da sve sporove reši međusobnim dogovorom.

 

Važna informacija

Online trgovina www.gastromaster.rs i sve informacije, slike proizvoda i grafike prikazane na web stranici zaštićene su autorskim pravima i ne smeju se kopirati ili koristiti bez našeg prethodnog pismenog odobrenja. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih firmi su njihovo vlasništvo.

 
 
Gastromaster doo Beograd
Autoput br.5
11070 Novi Beograd


 
 
  info@gastromaster.rs
  + 381 11 317 0958
  + 381 11 260 1162